2014. december 11., csütörtök

Másnap

-Jól vagy?-hallottam a hangján hogy aggódik.
-Én igen de apa nem.
-Megtaláljuk ígérem.-tolt el magától.
-Khm.-Damon köhintett, gondolom jelezte hogy ő is itt van.-Gyere Jeremy beszélgessünk egy kicsit.-kimentek a szobából én meg addig reménykedve felhívtam apát.De mint gondoltam nem vette föl rögtön hangpostára váltott ki volt kapcsolva.Amikor leraktam a telefont csak Damon jött be a szobába.
-Hol van Jeremy?-ültem le az ágyra.
-El kellet menni, de majd hamarosan jön.
-Oké akkor egyedül megyek haza.-vettem fel a kabátom.
-Hogy hova akarsz menni?-láttam az idegességet az arcán.
-Haza át kéne öltöznöm meg ma suli van.-ki akartam menni az ajtón de Damon elállta.
-Ugye ezt most nem mondod komolyan?
-Miért, nem látszik annak?
-Oda velem mész vagy sehogy.-mondta a "szabályokat".
-Miért is?-tettem keresztbe a kezemet.
-Talán azért mert tegnap elrabolták az apádat, vagy mit tudom én és most meg oda akarsz menni.
-Igazad van, akkor gyere mert akkor is át akarok öltözni.-sóhajtottam egyet.
-Helyes én vezetek.-és kivette a kezemből a kocsi kulcsot.Az út csöndesen telt Damon az utat nézte én meg bámultam kifelé az ablakon és gondolkoztam.Eszembe jutott a tegnap történtek és kigördült egy könnycsepp a szememből.De utána jött még pár és utána több száz, Damon nem látta mert az utat figyelte.
-Megjöttünk.-állította le a kocsit.Nem mondtam semmit csak kiszálltam a kocsiból és lassú léptekkel elindultam a bejárati ajtó felé.Az ajtó nem volt bezárva csak be volt hajtva, én beléptem de Damon megállt az ajtó előtt.
-Mi az nem jössz be?
-De tudod csak szeretem a friss levegőt.....-Ne szórakoz már, gyere be.-szakítottam félbe.
-Jó oké értettem.-és be is lépett a házba.-Úgy látszik itt nincs senki menjünk föl.-adta az ötletet Damon.Föl mentünk a lépcsőn amikor oda értünk a szoba ajtómhoz hallottuk hogy valaki van bent.Meg akartam szólalni de Damon elnémított.Berontott a szobába és fölnyomta az illetőt a falra.
-Engedj el te vadbarom!-ahogy ezt kimondta rögtön felismertem a hangját.
-Ne Damon engedd el ő Emily!-rohantam be a szobámba.
-És az pontosan ki is?-nyomta jobban oda a falhoz Emilyt.
-Akit éppen a falhoz nyomsz és nem kap levegőt.-adta meg a választ Emily, és Damon rögtön el is engedte.-Mi van csajszi már nem is örülsz nekem?-tárta ki a karját Emily.Én meg mint az örült bele ugrottam a nyakába, és elkezdtem sírni.
-Hé itt meg mi történt?-tolt el magától.
-Apát......el...elrabolták.-szipogtam.
-Figyelj néz rám nem lesz semmi baj itt vagyok és segítek megtalálni.-emelte fel a fejemet Emily és letörölte az arcomról a könnyeket.Én csak bólintottam és abba hagytam a sírást.
-Molly bemutatnál a "gyilkosomnak"?-fordult Emily Damonhöz aki a félfa ajtóhoz volt dőlve.
-Ja persze Damon ő itt Emily,Emily Damon.
-Tényleg Damon róla mesélte olyan sokat.-ahogy Damon ezt meghallotta egy önelégült mosolyt villantott.
-Nem ez nem is igaz tök másról beszélgettünk.-próbáltam magam kihúzni a kínos beszélgetésből.
-Én meg szerintem nem emlékszem rosszul és Damonről volt szó egész végig ja meg......-Jó inkább hagyjuk át szeretnék öltözni és azt egyedül szeretném csinálni.-tuszkoltam ki a szobámból őket.
-Nekem most el kell mennem mert keres Stefan és szeretne velem beszélni szóval én megyek.-és Damon gyorsan el is tűnt.Én meg a hátban maradtam Emilyvel.Annyira örültem hogy Emily ide jött pont most van rá a legjobban szükségem, hogy apát elrabolták így nem volt senkim de most itt van Emily.Elbeszélgettem vele sok mindenről már nagyon jól esett mivel ma már úgy sem megyek iskolába inkább otthon maradtam Emilyvel.
-Szóval holnap már suliba is jössz?-kérdeztem nagy örömmel.
-Aha és azt is elintézem hogy a te osztályodba kerüljek.-kacsintott, tudtam hogy ez mit jelent.Emily jó az irat hamisításban meg gyorsan meg tudja győzni az embereket.
-Figyelj tudom hogy Davet elrabolták meg minden de kéne egy kis figyelem elterelés hogy egy kis jó kedved is legyen szóval szépen eljössz velem bulizni de nem mondom meg hogy hova megyünk.
-Nem tudom Emily ez nem lenne nagyon is önző dolog?
-De, de végre egyszer legyél egy kicsit önző is.-Jó oké de akkor segítesz ruhát választani.-mondtam neki.
-Okés akkor nyolcra megyünk addig meg együnk valamit mert éhen halok.-hisztizett Emily,Rendeltünk pizzát mire megettük már hat óra volt szóval készülődnünk kellet.Én elmentem megfürödtem és hajat is mostam amíg Emily ruhát válogatott nekem és magának.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése